I wish I was a Superman , I believe I can fly , and I Love My not exist Superwoman So Much .
! ATTENTION !
all the pics in my blog are 100% taken by me , unless stated otherwise and some songs in this blog is my cover.
This is my photoblog and my diary blog , all tears , joy and happiness will posts here and my photography things too . AWESOME!

Ibu dan Anak.

Pada suatu hari , pada waktu malam , ade perbualan antara Ibu dan Anaknya(adik) sambil menonton tv , 
#adik - panggilan ibunya sejak dari kecil

Ibu : Adik ?
Anak : Ye Ibu
Ibu : kalau ibu tanya ni jangan terasa hati okay ?
Anak : tak, kalau Ibu tak cakap lagi
Ibu : kalau sesuatu Adik nak dalam dunia ni tapi takdapat , Sampai MENCURI ?
Anak : WHAT !?? Hurmm..
Ibu : kan Ibu dah cakap td . ape dia ? cakap jela
Anak : curi duit , benda , dan mcmmcm la
Ibu : Alaa tu kan time Anak ibu belum matang , mmg lah suka mencuri sbb time tu anak Manja lagi #LOL
Anak : ouh okay , tapi ibu sekarang ni adik curi lagi sesuatu
Ibu : Ape !?? Ape yang Adik curi ?
Anak : Hati Seorang Perempuan
Ibu : Ya Allah ingat ape tadi , laa tu rupanya , tu tak dosa . Sweetnya anak Ibu . jaga hati dia baik - baik
Anak : Hmm mana ada . ok boss , sayang Ibu
Ibu : sayang adik jugak .

Dua beranak tu terus berpeluk dan sambung menonton tv
*adakah kalian pernah mencuri hati seorang perempuan atau lelaki ?
#this conversation make me sad :(
END. 

No comments:

Post a Comment